Wsparcie Marketingowe dla Mikroprzedsiębiorców - efekty współpracy

18.01.2024

Case Study: Sukces nowo powstałego Studia Makijażu w Gdańsku - po 3 miesiącach współpracy.

Chciałabym podzielić się z Wami fascynującą historią ostatniej współpracy z nowo powstałym Studiem Makijażu w Gdańsku. To była podróż pełna wyzwań, kreatywności i przede wszystkim - osiągnięć. Wprowadzając Was w kulisy naszych działań, przygotowałam krótkie podsumowanie, które z pewnością zainteresuje potencjalnych nowych klientów, a także pokaże, jak kompleksowe wsparcie marketingowe może zmienić wizerunek mikroprzedsiębiorcy, który rozpoczyna swoją przygodę w świecie biznesu.

 

Cele Współpracy: Budowanie profesjonalnego wizerunku, zwiększenie rozpoznawalności lokalnej, zasięgi i zapisy na usługi!

Naszym głównym celem było stworzenie profesjonalnego wizerunku, zwiększenie zasięgów w kanałach społecznościowych, zwłaszcza na Instagramie, oraz generowanie większej ilości zapisów na ich usługi. Dodatkowo chciałyśmy, by działania online wpływały na zwiększenie rozpoznawalności lokalnej.

Wyzwania podczas współpracy: ograniczenia, nawyk i nowość!

Podczas trwającej współpracy musieliśmy stawić czoła realiom ograniczonego budżetu, budować nawyk systematycznego działania w warunkach nowego przedsięwzięcia, niwelować brak zbudowanej bazy klientów oraz przeciwstawiać się wyzwaniu związanemu z byciem nową firmą na lokalnym rynku bez zbudowanej opinii i rozpoznawalności.

 

Cele Współpracy:

  1. Budowanie Wizerunku Marki:

    • Stworzenie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki, odzwierciedlającego unikalność i profesjonalizm.

  2. Zwiększenie zasięgów w kanałach społecznościowych Instagram:

    • Osiągnięcie wzrostu zasięgów, angażując potencjalnych klientów poprzez kreatywne i zgodne z trendami treści na Instagramie.

  3. Zwiększenie ilości zapisów na usługi:

    • Generowanie zainteresowania usługami studia i przekształcanie tego zainteresowania w konkretne zapisy na makijaże.

 

Realizowane Działania:

  1. Audyt i strategia profili społecznościowych i profilu w serwisie do rezerwacji wizyt online:

    • Przeprowadzenie szczegółowego audytu profili społecznościowych i profilu w serwisie do rezerwacji wizyt online, identyfikacja mocnych i słabych stron.

    • Opracowanie strategii, uwzględniającej cele biznesowe i preferencje docelowej grupy klientów.

  1. Optymalizacja Lokalnej obecności online:

    • Skonfigurowanie i zoptymalizowanie wizytówki Google Mapy, zapewniając dokładne informacje i atrakcyjne opisy usług.

  2. Kreacja spersonalizowanych materiałów graficznych:

    • Przygotowanie spersonalizowanych szablonów grafik do Social Media, w tym postów, relacji oraz grafik w tle, podkreślających unikalność marki.

  3. Bieżąca konsultacja graficzna:

    • Nadzór nad procesem tworzenia logo i materiałów graficznych przez zewnętrzną firmę, dbając o spójność z identyfikacją wizualną.

  4. Strategiczne tworzenie treści na stronię internetową:

    • Przygotowanie wytycznych do strony internetowej i tworzenie treści, obejmujących opisy usług, sekcję "O Mnie" oraz kategorie, wzbogacając je o kluczowe słowa.

  5. Sesja zdjęciowa jako element wizerunkowy:

    • Dostarczeni inspiracji i wytycznych do sesji wizerunkowej, aby w pełni oddać charakter marki.

  6. Wdrożenie skutecznych kampanii Meta Ads:

    • Założenie i konfiguracja konta reklamowego Meta Ads.

    • Utworzenie kampanii reklamowych, wraz z przygotowaniem tekstów i materiałów.

  7. Elastyczne wprowadzanie nowych usług:

    • Tworzenie harmonogramów wprowadzania nowych usług, wykorzystując marketing organiczny dla zachęcenia klientów do eksploracji nowości.

  8. Podsumowanie działań i kreowanie celów na przyszłość:

    • Krytyczne podsumowanie działań kwartalnych, analiza osiągniętych wyników.

    • Wyznaczenie ambitnych celów na rok 2024, uwzględniając nowe trendy i możliwości rynkowe.

 

Sukces: cele zrealizowane!

Z dumą informuje, że wszystkie założone cele zostały zrealizowane! Studio Makijażu w Gdańsku nie tylko zyskało mocny wizerunek, ale także zwiększyło zasięgi, pozyskało nowych klientów i staje się z każdym dniem coraz bardziej się rozpoznawalne na lokalnym rynku.

Trzymam mocno kciuki za spełnianie zawodowych marzeń i realizację wyznaczonych celów.
 

 

Poznaj firmę, z którą współpracowałam

Zachęcam również Państwa do odwiedzenia profili społecznościowych firmy Izabela Radziszewska Makeup, gdzie bardzo zdolna wizażystka i właścicielka studia Pani Iza tworzy przepiękne prace dla swoich klientów.

To idealny przykład, jak strategiczne wsparcie marketingowe może odmienić nowy biznes w branży Beauty. A ograniczenia w postaci niskich budżetów marketingowych przy bardzo dobrym zaplanowaniu marketingu organicznego z połączeniem płatnych działań mogą przynieść sukces w postaci realizacji celów.

Jeśli Ty też marzysz o podobnych sukcesach, zapraszamy do skorzystania z mojego doświadczenia i wsparcia marketingowego.

Razem kreujemy lepszą przyszłość biznesową twojej lokalnej firmy.

#fotorelacja

Wsparcie Marketingowe dla Mikroprzedsiębiorców - efekty współpracy

© Wszystkie prawa zastrzeżone 2016 - 2024